środa, 8 maja 2013

Ordinary Heels ? A może szpilki z paseczkiem?

Tradycyjne czółenka .... a może z paseczkiem ?
Do niedawna myślałam, że jestem odosobniona z problemem nietrzymających się stopy butów. Każda para, niezależnie od tego, czy dobra na długość czy nawet lekko za mała, spadała mi z nóg; a konkretnie zsuwała się z pięt. Efektem były wiecznie poobcierane, bolące pięty. Potrafiłam wydać kilkaset  złotych na buty, byleby tylko były "wygodne". I niezależnie od ceny, marki czy jakości tworzywa ("prawdziwa" skóra czy podrabiana),  jedne buty udało się rozchodzić, inne do samego zniszczenia się walczyły z moimi stopami.

W końcu wymyśliłam, że problem jest tylko latem, gdy buty są bardziej płytkie, bardziej odsłaniają stopę. No tak !!! Jeśli but sam nie trzyma się nogi, to trzeba go do niej "przymocować".

I tak stałam się miłośniczką szpilek z paseczkiem. Klasyczny kształt czółenka z dodanym paskiem wokół kostki lub troszkę niżej, przez środek buta. Rewelacyjne rozwiązanie, stosowane nie tylko w przypadku czółenek, ale również butów na koturnie. Sprawdźcie same !!!


5 komentarzy:

  1. Gdzie można je kupić??? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie ma sezonu na pantofle, czy czółenka, więc jeśli byłyby w sklepach to można liczyć na spore zniżki. Ja sama kupiłam bardzo tanio szpilki podobne to tych na pierwszym obrazku w tym poście, w sklepie internetowym B-Fashion; reklamy tego sklepu pojawiają się na moim blogu

      Usuń
  2. A wygodne są takie buty? Chodzi mi o to, czy nadają się na wesele do tańczenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre buty wytrzymają nie jeden sezon, nie trzeba co roku wydawać gotówki na nową parę. Znaleźć ładny model nie jest łatwo, ale jak już się znajdzie, to warto wydać więcej i kupić np. półbuty na https://butymodne.pl/polbuty-damskie-c5542.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 58 yrs old Administrative Officer Bevon McFall, hailing from Camrose enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Fashion. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Ferrari 275 GTB/4. kotwica

    OdpowiedzUsuń