poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kolczyki DIY

Ostatnio pisałam o butach własnoręcznie przerobionych. W następnym poście pokażę Wam buty ręcznie malowane, które zahaczają o prawdziwe dzieła sztuki.

Zainteresowana tematem Made by Me chciałam spróbować własnych sił. Niestety nie odważyłam się poświęcić moich bucików, ale za to przerobiłam kolczyki, których nigdy nie założyłam z powodu koloru koralików.

Były szare z grafitowymi wzorkami.



Postanowiłam coś z tym zrobić. Wzięłam kolczyki i dwa lakiery do paznokci - biały i czarny.
Najpierw powierzchnię koralików pokryłam dokładnie kilka razy białym lakierem.



Po wyschnięciu nałożyłam dwukrotnie czarny lakier.



Z perspektywy uważam, że jeśli malujemy kolorem ciemniejszym niż wyjściowy, to nie musimy nakładać białej bazy.  


I gotowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz